Στον εκθεσιακό χώρο της Fiat στη Γενεύη ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να δει τον νέο δικύλινδρο κινητήρα «Twin-Air» των 85 ίππων της ιταλικής εταιρείας.
Οι επισκέπτες τον βλέπουν τόσο ως έκθεμα, όσο και «φορεμένο» σε ένα Fiat 500, στο πρώτο μοντέλο της Fiat που θα τοποθετηθεί από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Πρόγονος μιας νέας οικογένειας δικύλινδρων κινητήρων από τη FPT (Fiat Powertrain Technologies), χρησιμοποιεί το σύστημα Multiair σχεδιασμένο για τη μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου. Εξελίσσοντας την αρχή του downsizing, η νέα οικογένεια αυτών των κινητήρων θα αποδίδει από 65 έως 105 ίππους -μειώνοντας κατά 30% τα επίπεδα CΟ2 σε σχέση με κινητήρες παρόμοιας απόδοσης.
Συγκρινόμενος με τους σημερινούς κινητήρες του 500, ο νέος υπερτροφοδοτούμενος δικύλινδρος των 85 ίππων έχει 15% μικρότερη κατανάλωση και 25% καλύτερη απόδοση σε σχέση με τον 8βάλβιδο 1.2, ενώ η κατανάλωση μειώνεται κατά 30% σε σχέση με τον 16βάλβιδο 1.4, κρατώντας παραπλήσιες επιδόσεις.
Συγκρινόμενος με τους σημερινούς κινητήρες του 500, ο νέος υπερτροφοδοτούμενος δικύλινδρος των 85 ίππων έχει 15% μικρότερη κατανάλωση και 25% καλύτερη απόδοση σε σχέση με τον 8βάλβιδο 1.2, ενώ η κατανάλωση μειώνεται κατά 30% σε σχέση με τον 16βάλβιδο 1.4, κρατώντας παραπλήσιες επιδόσεις.
Στον εκθεσιακό χώρο της Fiat στη Γενεύη ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να δει τον νέο δικύλινδρο κινητήρα «Twin-Air» των 85 ίππων της ιταλικής εταιρείας.
Οι επισκέπτες τον βλέπουν τόσο ως έκθεμα, όσο και «φορεμένο» σε ένα Fiat 500, στο πρώτο μοντέλο της Fiat που θα τοποθετηθεί από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Πρόγονος μιας νέας οικογένειας δικύλινδρων κινητήρων από τη FPT (Fiat Powertrain Technologies), χρησιμοποιεί το σύστημα Multiair σχεδιασμένο για τη μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου. Εξελίσσοντας την αρχή του downsizing, η νέα οικογένεια αυτών των κινητήρων θα αποδίδει από 65 έως 105 ίππους -μειώνοντας κατά 30% τα επίπεδα CΟ2 σε σχέση με κινητήρες παρόμοιας απόδοσης.
Συγκρινόμενος με τους σημερινούς κινητήρες του 500, ο νέος υπερτροφοδοτούμενος δικύλινδρος των 85 ίππων έχει 15% μικρότερη κατανάλωση και 25% καλύτερη απόδοση σε σχέση με τον 8βάλβιδο 1.2, ενώ η κατανάλωση μειώνεται κατά 30% σε σχέση με τον 16βάλβιδο 1.4, κρατώντας παραπλήσιες επιδόσεις.
Συγκρινόμενος με τους σημερινούς κινητήρες του 500, ο νέος υπερτροφοδοτούμενος δικύλινδρος των 85 ίππων έχει 15% μικρότερη κατανάλωση και 25% καλύτερη απόδοση σε σχέση με τον 8βάλβιδο 1.2, ενώ η κατανάλωση μειώνεται κατά 30% σε σχέση με τον 16βάλβιδο 1.4, κρατώντας παραπλήσιες επιδόσεις.
Πηγή: 4troxoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου